نرم افزار باشگاه مشتریان
وفادار یا لویالتی

باشگاه مشتریان یا برنامه‌ ی وفاداری که آن را با نام لویالتی هم می‌شناسند، جدیدترین روش بازاریابی تاثیرگذار است. در دنیایی که مشتریان تنها یک کلیک با رقیبانتان فاصله دارند، یک نرم افزار باشگاه مشتریان متمایز معنی جدید مارکتینگ است. تحقیقات نشان داده مشتریان نسل جدید، گزینه‌های متنوع را زیر نظر می‌گیرند و در نهایت حاضرند به گزینه‌ای که بتواند بهترین تجربه را در اختیارشان بگذارد متعهد و وفادار بمانند.

درخواست دمو

LOYALTY

اهداف نرم افزار باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان باعث می‌شود مشتری شما احساس با ارزش و خاص بودن پیدا کند، با هربار استفاده از برند شما از تخفیف بهره مند شود و در نتیجه بارها و بارها به سمت شما بازگردد؛ در واقع آنقدر به شما وفادار باشد که نسبت به برندتان تعصب پیدا کند. تحقیقات نشان داده که برای هر مجموعه، جذب مشتری جدید هزینه‌ای 6 تا 7 برابر بیشتر از نگه داشتن مشتری‌های قدیمی دارد؛ پس ساخت و راه اندازی یک برنامه‌ ی وفاداری مشتریان (Loyalty Program) باعث 60% سوددهی بیشتر خواهد شد.

ویژگی های نرم افزار باشگاه مشتریان

افزایش فروش

یک باشگاه مشتریان عالی با تضمین افزایش نرخ برگشت مشتری، میزان فروش مجموعه را چندبرابر می‌کند.

کاهش هزینه تبلیغات

روش‌های تبلیغاتی بسیار متنوع هستند؛ باشگاه مشتریان یک روش نوین تبلیغاتی است که در صورت راه اندازی درست، مجموعه‌ی شما را از سایر انواع تبلیغات بی نیاز می‌کند.

رضایت سنجی مشتریان

گفته می‌شود که تنها 30% از مشتریان ناراضی به طور مستقیم انتقاد می‌کنند، سایر مشتریان ناراضی می‌توانند قاتلین بالقوه برند شما باشند! باشگاه مشتریان با پیاده کردن یک سیستم رضایت سنجی، از خسارت های بیشتر جلوگیری می‌کند.

بررسی دقیق رفتار مشتریان

یکی از کلیدهای موفقیت کسب و کارهای قدرتمند، بررسی دقیق و توجه به نیازهای مشتریان است. راه اندازی باشگاه مشتریان، تجزیه و تحلیل رفتار مشتریان را تسهیل می‌کند تا یک ارتباط صمیمی دوطرفه بین مجموعه و مشتری برقرار شود.

ایجاد سیاست های فروش متنوع

ممکن است گاهی فرایند فروش با همه‌ی جزئیات ریز و درشت آن، پیچیده به نظر برسد. طبقه بندی و ساده سازی سیستم فروش خود را به نرم افزار باشگاه مشتریان بسپارید تا خیالتان از این بابت راحت باشد.

بازاریابی مستقیم و غیر مستقیم

نرم افزار باشگاه مشتریان یک پکیج کامل است! راه اندازی یک باشگاه مشتریان درجه یک با بازریابی دهان به دهان (Word of Mouth Marketing) مشتریان قدیمی باعث جذب مشتری جدید می‌شود.

باشگاه مشتریان در ایران و جهان

دردنیا و به خصوص آمریکا باشگاه مشتریان در ابتدا یک کارت ساده بوده که امروزه تبدیل به نرم افزارهای هوشمند باشگاه مشتریان شده است. از جمله‌ی این نرم افزارها میتوان به باشگاه مشتریان استارباکس ، سفورا ، هواپیمایی ویرجین و آمازون شاره کرد.

در ایران مجموعه‌های زیادی از شیوه های سنتی برای جذب مشتری استفاده می کنند. این سیستم‌ها کاربری بسیار ساده‌ای دارند که معمولا تنها به استفاده از یک کارت عضویت ختم میشود. با وجود این که سیستم‌های سنتی در حفظ مشتری‌های قدیمی نسبتا خوب عمل می‌کنند، برای جذب مشتری جدید به اندازه‌‌ی کافی وسوسه برانگیز نیستند. ما با در نظر گرفتن همه‌ی مواردی که در سیستم سنتی مزیت محسوب می‌شد و ویژگی‌ها و نیازهای مهمی که از قلم افتاده بودند، برنامه‌ای مدرن، کاربردی و اختصاصی می‌نویسیم. برنامه‌ای که هدفش همان چیزی است که کارفرمایان جست و جو می‌کنند؛ یعنی جذب و حفظ مشتری در کوتاه‌ترین زمان ممکن.

امکانات نرم افزار باشگاه مشتریان

مدیریت مشتریان

ثبت اطلاعات دقیق مشتری توسط سیستم یک پارچه باشگاه مشتریان به کسب وکار شما کمک میکند تا ارتباط موثرتری با مشتری هایتان برقرار کنید و در جریات آخرین تراکنش آنها باشید.

مدیریت سطوح دسترسی کارمندان

اعطای حق دسترسی های مختلف به کارمندان مجموعه در باشگاه مشتریان به شما این امکان را میدهد تا به راحتی باشگاه خود را مدیریت و از اختلال و بی نظمی در سیستم جلوگیری کنید .

سیستم امتیازدهی و سطح بندی

یکی از عواملی که باشگاه مشتریان داتکو را از دیگر رقبا متمایز کرده است ، سیستم امتیاز دهی منحصر به فرد باشگاه وفاداری داتکو است . سیستم امتیاز دهی ما کاملا شناور و با توجه به کسب و کار شما نوشته میشود و میتوانید از تمام سناریوهای امتیاز دهی در باشگاه لویالتی خود استفاده کنید.

مدیریت شعب متعدد

باشگاه مشتریان وفادار داتکو محدود به یک شعبه و یک کسب و کار نیست و میتوانید بی نهایت شعبه در باشگاه وفاداری خود راه اندازی کنید . حتی میتوانید برای هر شعبه سناریو امتیاز دهی مختلفی را ایجاد کنید.

گزارش گیری و تحلیل داده ها

داده های نرم افزار باشگاه مشتریان این امکان را به شما میدهند تا با تجزیه و تحلیل و مشاهده گزارش ها ، اثربخشی وفاداری مشتریات خود را اندازه گیری کنید و ضریب تعامل برنامه، نرخ تکرار مشتری (repeat customer rate) و فرکانس خرید را اندازه گیری کنید.

باشگاه مشتریان چطور باعث وفاداری مشتری می‌شود؟

باشگاه مشتریان به مشتری بها می‌دهد و این مورد احترام واقع شدن، روی مشتری تاثیر فوق‌العاده ای خواهد داشت؛ تاثیری که در نهایت منجر به تعصب مشتری به برند شما می‌شود. اهدای تخفیف و امتیازدهی به مشتری یک عامل مهم دیگر است که وفاداری مشتری را افزایش می‌دهد.

  • کارت VIP
  • کارت عضویت
  • کارت هدیه
  • کارت تخفیف

کارت vip باشگاه مشتریان

کارتVIP برای مشتریان خاص برند شما هست . همان طور که میدانید بسیاری از برند ها تعدادی مشتریان خاص دارند که دوست دارند خدمات ویژه ای را به انها ارائه کنند . کارت ویژه باشگاه مشتریان با طراحی خاص و منحصر به فرد برای مشتریان خاص شما برنامه ریزی شده است.

کارت عضویت باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان میتواند پلن های مختلفی داشته باشد و در هر پلن یک سناریو متفاوتی برای مشتری ها وجود داشته باشد که این پلن ها باعث میشود سطح مشتری هایتان متفاوت باشد . مثل کارت نقره ای ، کارت طلایی و ...

کارت هدیه باشگاه مشتریان

مشتریان شما میتوانند به دوستان خود به عنوان هدیه مناسبت تولد یا تبریک ازدواج به دوستان خود کارت هدیه باشگاه مشتریان شما را بدهنند . که هم معرفی برند شماست و به نوعی تبلیغات برای شما

کارت تخفیف باشگاه مشتریان

کارت تخفیف باشگاه مشتریان خود را میتوانید در سمینار ها یا برای تبلیغات کسب وکار خود پخش کنید تا مشتری هایی وفادار را به دست بیاورید.

سلام وقتتون بخیر شما نرم افزار باشگاه مشتریان اختصاصی مینویسید؟

سلام وقت شما هم بخیر ، ما در شرکت داتکو نرم افزار آماده به مشتری هامون نمیدیم و نرم افزار متناسب با خصوصیات کسب و کار شما و برای برند شما نوشته می شود.

چقدر خوووووب ، چه جوری میشه نرم افزار باشگاه مشتریان شما را سفارش داد؟

با شرکت داتکو تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند .